سبک زندگی

10 دلیل خیانت زنان به مردان که زندگی را نابود می کند

افزایش بازدید در گوگل

دلیل خیانت زنان به شوهر چیست؟

زندگی زناشویی با خود تعهدات و مسئولیت های زیادی را برای طرفین به دنبال خواهد داشت. اگر افراد یک رابطه با هر نوع رفتار یا عملکرد خدشه ای به قوانین وارد کرده و تعهدات را به صورت یک طرفه زیر پا بگذارند، خیانت نامیده می شود. زمانی که دو نفر با یکدیگر رابطه ای عمیق همچون ازدواج و تشکیل خانواده را تجربه می کنند، باید بدانند که در هر زمان و مکانی در برابر احساس همسر، نامزد یا دوست خود مسئول بوده، و نمی توانند قوانین مربوط به وفاداری را نقض کنند.

درگذشته برخی اعتقاد داشتند که مسئله خیانت تنها از جانب مردان رخ می دهد و خیانت زنان به مردان وجود ندارد، اما امروزه می دانیم که در برخی عدم وفاداری ها نیز بانوان می توانند فرد خطا کار بوده و تعهدات خود را زیر پا بگذارند. در این میان خیانت به عنوان یک مقوله عاطفی در زنان و مردان متفاوت بوده و دلایل گوناگونی نیز دارد.

به طور مثال معمولا زنان تا زمانی که از سوی همسر خود در امور مالی و عاطفی تامین شوند هرگز دست به خیانت نمی زنند، در حالیکه مردان زمانی که مجذوب زیبایی یا جذابیت زنی شوند تعهدات خود را به طرف مقابل شان زیر پا می گذارند و معمولا ربطی به این مسئله که از سوی شریک عاطفی خود مورد محبت قرار می گیرند یا نه ، ندارد.

در کنار تمام مسائلی که ممکن است هر فردی علت خیانت خود را داشته باشد، می توان به ۱۰ مورد از عمده ترین دلایل خیانت زنان به شوهرشان اشاره نمود، که Bestfarsi در این مقاله به صورت اختصار به برخی از آن ها می پردازید.

خیانت زن به مرد,دلایل خیانت زن به شوهر,دلایل خیانت زنان به شوهرشان

۱۰. اعتیاد مرد و اعمال خشونت بار

اعتیاد و خشونت یک دلیل خیانت زنان به شوهر شان می باشد، بسیاری از زنانی که همسران معتاد دارند و یا از سوی مردان مورد کتک و خشونت قرار می گیرند، برای ایجاد یک رابطه پنهانی خارج از چارچوب خانواده مستعد تر بوده و خیلی راحت تر از سایرین به سمت محبت های سطحی افراد دیگر جذب خواهند شد.

طبیعت زنان بر اساس محبت و ظرافت آفریده شده و زمانی که از سوی شریک عاطفی خود به جای محبت، پرخاش ببینند، به سرعت علاقه خود را از دست داده و به دنبال جایگزینی دیگر می باشند، در چنین شرایطی با کوچک ترین نگاه یا لبخند و کلام محبت آمیز می لغزند. البته این موضوع در خصوص تمامی زنان صدق نمی کند! اما اگر با همسرتان چنین رفتاری دارید، بهتر است حتما به یک مشاور خانواده رجوع نمایید و از مشکلاتی این چنینی مانند خیانت همسرتان پیشگیری کنید!

۹. محدود کردن زنان از هر نوع روابط اجتماعی

در برخی جوامع مردان را به نحوی تربیت می کنند که نسبت به همسر یا دوست خود حس مالکیت بیمارگونه پیدا می کنند. جالب است بدانید که این افراد از ایجاد محدودیت ها با عنوان عشق یاد می کنند.

خیلی از آقایان تصور می کنند با خانه نشین شدن زن، او را از هر نوع آسیب یا خطری در اجتماع مصون می دارند. در حالی که یک زن برای رشد و تعالی روح و ذهنش به فعالیت های خارج از منزل نیازمند است، و این ایجاد ارتباط کاری و یا اجتماعی او را به حس رضایت مندی از خود و زندگی خواهد رساند.

حال اگر یک زن از سوی شریک عاطفی خود مورد محدودیت قرار بگیرد، برای رهایی از موقعیتی که در آن گرفتار شده دست به خیانت می زند، انجام هر فعالیت پنهانی او را خشنود می سازد زیرا حس می کند با این کار انتقام خود را از همسر یا دوستش می گیرد.

هرگز فراموش نکنید” دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است”.

دلیل خیانت زنان,دلیل خیانت زنان به شوهر,دلیل خیانت زنان به مردان

۸. کیفیت پایین در روابط زناشویی و جنسی

کیفیت پایین در روابط زناشویی و جنسی مهمترین دلیل خیانت زنان به مردان است، اساس زندگی زناشویی پس از ایجاد آرامش در افراد ارضا نیازهای غریزی و جنسی می باشد. چنانچه زن از سوی همسر خود به نحو شایسته به حس رضایتمندی از ایجاد رابطه زناشویی دست پیدا نکند، قطعا در خارج از منزل آن را دنبال خواهد کرد.

۷. فقدان طولانی مدت وجود مرد در منزل

متاسفانه یکی از عمده ترین دلایل خیانت زن به شوهر، عدم حضور مکفی مرد زندگی در کنار خانواده می باشد. شاید شنیده باشید افرادی که به دلایل مختلف همچون نوع کارشان برای مدت بسیار طولانی در منزل نبوده اند و همسر حس تنهایی و بی کسی را تجربه کرده است. در این خانواده ها زنان به دلیل نبودن فردی که بتوانند لحظات عاطفی و عاشقانه غیر منتظره را در کنارشان داشته باشند، به روابطی خارج از چارچوب قانونی زناشویی گرایش پیدا می کنند.

امروزه نیز در بسیاری از پرونده های منجر به طلاق از عدم حضور مرد در زندگی به عنوان یکی از عوامل از هم پاشیدگی بنیان خانواده نام برده می شود. پس به عنوان یک مرد در وهله اول با پیمان ازدواجی که بسته اید، وظیفه دارید که به همسر خود توجه کنید و مسائل کاری و زندگی را با یکدیگر ادغام نکنید!

دلیل خیانت زنان شوهردار,دلیل خیانت زنان متاهل چیست,علائم خیانت زن به شوهر

۶. عدم وجود صمیمیت بین زوجین

زن و شوهر باید در کنار هم رابطه ای دوستانه و صمیمی بر پایه احترام متقابل داشته باشند. شوخی، بازی، وقت گذراندن و خوش رفتاری طرفین را به زندگی پایبند و علاقه مند می کند. نباید تصور کنید که اگر با همسرتان شوخی کنید، از ارزش و ابهت مردانه شما کاسته می شود، بلکه این کار او را به زندگی مطمئن تر کرده و همواره در تمام لحظاتش حضور و گرمای وجود شما را طلب خواهد کرد.

۵. به لحاظ مالی تامین نمی شوند

زنان در کنار مخارج واضح زندگی نیاز دارند که به لحاظ مالی نیز امنیت خاطر داشته باشند. عدم تامین نیاز مالی می تواند زن را به بیراهه کشانده که تعهدات خود را زیر پا بگذارند و این موضوع از علائم خیانت زن به شوهر است.

نتیجه تحقیقات نشان داده زنانی که خودشان شاغل بوده و به لحاظ مالی استقلال دارند کمتر به خیانت فکر می کنند. زمانی که یک زن بخواهد یکی از نیاز های خود را تامین کند و ببیند پولی در زندگی به او تعلق نمی گیرد، پس از مدتی سعی دارد که از روشی خارج از عرف به کسب درآمد رسیده و به خیانت کشیده می شود.

خیانت زن به مرد,دلایل خیانت زن به شوهر,دلایل خیانت زنان به شوهرشان

۴. مردان قمار باز شرایط خیانت را فراهم می آورند

مردانی که به قمار و اعتیاد می پردازند، به خانواده خود می آموزند که در هر شرایطی می توانند از کلک زدن مردم استفاده کنند، و یا دیگران را برای منافع خود زیر پا بگذارند. زنانی که همسرانی قمار باز دارند، با شیوه های حقه زدن در روابط به خوبی آشنا شده و همین امر را در زندگی خود پیاده می کنند و این باعث خیانت زن به مرد خواهد شد.

۳. نقص عضو یا اندام تاثیر گذار

ممکن است برخی افراد بر اثر یک حادثه یا اتفاق دچار نقص عضو شوند، این نقصان قطعا در ارتباط های عاطفی و جنسی تاثیر گذار خواهد بود و شاید دلیل خیانت زنان باشد. امکان دارد مرد به دلیل وجود نقص از خانواده کناره گیری کرده و از روابط عاشقانه با همسرش سر باز زند، همین ایجاد سردی زمینه بروز خیانت را فراهم می آورد.

خیانت زن به مرد,دلایل خیانت زن به شوهر,دلایل خیانت زنان به شوهرشان

۲. عدم اطمینان از پایداری روابط

برخی از زنان به دلیل وجود شرایط و نوع زندگی و روابطی که با همسرشان دارند، همواره بر این باورند که روزی این رابطه پایان خواهد پذیرفت، و به خاطر ترس از تنها ماندن سعی در جایگزین نمودن فرد جدید داشته تا در صورت بروز طلاق، حس بی پناهی را تجربه نکنند.

۱. دیدگاه اشتباه جامعه از غریزه زنان

زنان در ذات خلقت، با غریزه ای قوی تر با زمان ارگاسم طولانی تر، آفریده شده اند. به یاد داشته باشید وجود این موهبت الهی برای پایداری و دوام زندگی زناشویی در بانوان قرار داده شده و نباید تصور شود که ابراز این حس برای همسر، نشان از بی بند و باری و فاحشگی یک زن می باشد. زنانی که غریزه خود را سرکوب می کنند در طولانی مدت با طغیان مواجه شده و ممکن است به خیانت منجر شود.

کلام آخر

در کنار دلایل ذکر شده خیلی از مسائل و اتفاقات ساده و پیش پا افتاده، می تواند موجب دلایل خیانت زن به شوهر شود. نوع تربیت یک فرد از کودکی تا بزرگسالی نیز به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تن دادن به خیانت معرفی می گردد. زنی که در خانواده ای بی بند و بار بزرگ شده قطعا ایجاد روابط خارج از عرف را مانند سایرین، زشت و قبیح نمی انگارد، و با کوچک ترین موقعیت پیش آمده ممکن است به خطا کشیده شود. از سویی دیگر برخی اختلالات روانی نیز می تواند افراد را به اشتباهات جبران ناپذیر عاطفی دچار کرده و نتوانند در یک رابطه ثابت بمانند، حس تنوع طلبی نیز می تواند به خیانت افراد دامن بزند.

حس انتقام نیز در این شرایط بی تاثیر نیست، زنی که از همسرش زنبارگی می بیند، با سرخوردگی عاطفی مواجه شده و برای آرامش بخشیدن به خود دست به خیانت متقابل زده تا همسرش را تنبیه کند، در خیلی از این موارد معمولا زنان به دنبال فردی از بستگان یا دوستان نزدیک شوهر رفته تا ضربه بد تری را به او وارد آورند.

به نظر شما مهمترین دلیل خیانت زنان به مرد چیست؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا