سبک زندگی

۱۰ نکته طلایی برای نامزدها

افزایش بازدید در گوگل

رابطه در دوران نامزدی باید چگونه باشد

دوران نامزدی به‌ عنوان بهترین زمان برای شناخت طرفین در نظر گرفته می ‌شود که می‌ توانید با نگاهی دقیق ‌تر به رفتارها، نامزد خود را بشناسید. واقعیت‌ های زیادی وجود دارد که ممکن است با گذر زمان آن ‌ها را کشف کنید، اما اگر رفتاری را در مورد نامزد خود پیدا کردید که باب میل شما نبود نباید سریعا برای وی حکم صادر کنید.

به طور کلی اگر می ‌خواهید در رابطه بیگدار به آب نزنید بهتر است از رفتارهای نامزد خود مشکل بزرگی نسازید، بلکه سعی کنید که با تجربیات دیگران تنش‌ های دوران نامزدی را کم کنید بر همین اساس در ادامه‌ مطالب به بررسی ۱۰ نکته طلایی برای نامزدها می‌ پردازیم.

دوران نامزدی,رابطه در دوران نامزدی,دوران نامزدی

۱۰. تشویق یکدیگر برای تغییر و رشد

اگر به‌ دنبال رابطه خوب در دوران نامزدی خود هستید باید یکدیگر را برای رشد و تغییر همواره تشویق کنید. با توجه به این‌ که شما تنها یک ‌بار به دنیا می ‌آیید و زندگی می‌ کنید باید تمام آن‌ چه را که دوست دارید تجربه کنید.

اگر قصد دارید شغل خود را رها کنید و به ادامه تحصیل بپردازید باید نامزد شما حمایت خود را نشان دهد یا اگر قصد دارید که کار جدیدی را شروع نمایید باید به ‌عنوان تکیه‌ گاه به نامزد خود نگاه کنید، همچنین شما هم باید حمایت تمام خود را نسبت ‌به نامزدتان نشان دهید.

از طرفی باید یکدیگر را تشویق کنید که چیزهای تازه یاد بگیرید با افراد جدیدی آشنا شوید، چرا که اگر همان‌ طوری که هستید باقی بمانید زندگی برای شما خسته‌ کننده خواهد شد.

۹. پذیرفتن ضعف ‌ها

نامزد شما انتظار ندارد که فردی ایده‌ آل و فوق ‌العاده ای باشید و شما هم در مقابل نباید از وی چنین انتظاری داشته باشید، چرا که همه ما انسان هستیم و هر فردی ممکن است در طول زندگی خطاهایی را مرتکب شود؛ در واقع برای این ‌که بتوانید رابطه بادوامی را حتی بعد از دوران نامزدی برقرار کنید باید اجازه دهید که طرف مقابل با ضعف‌ های شما آشنا شود این موضوع باعث می‌ شود که نامزد شما نسبت ‌به مواردی که باعث آزار و اذیتتان می‌ شود حساس شود به شما کمک کند که در آن زمینه رشد داشته باشید.

دوران نامزدی,رابطه در دوران نامزدی,دوران نامزدی

۸. بخشیدن از ته دل

زمانی ‌که با نامزد خود دعوا می‌ کنید نباید نگران آینده نباشید بلکه بهتر است از آن دعوا درس عبرت بگیرید و از نحوه حل مشکلات و حرف‌ هایی که در حین دعوا می ‌زنید نکته هایی را ثبت کنید ، چرا که می‌ توانید بعدها آن را در زندگی خود پیاده کنید تا از بروز دوباره اتفاقات جلوگیری نمایید.

تمامی این موارد را در رابطه باید رعایت کرد، اما باید توجه داشته باشید که طرف مقابل خود را سریعا به بخشید و دعوا را تمام کنید، چراکه اگر از نامزد خود کینه به دل بگیرید این خشم ممکن است تا جایی پیش رود که نخواهید رابطه را با وی ادامه دهید.

۷. نشان‌ دادن احساسات

بدترین کاری که در یک رابطه ممکن است از طرفین رخ دهد این است که با یکدیگر بازی کنند، در نتیجه نباید نامزد خود را اذیت کنید و به ابراز علاقه و محبت ‌های او توجه نشان دهید، چرا که با این کار طرف مقابل احساس می کند که واقعا وی را دوست دارید؛ بنابراین کاری نکنید که باعث سوتفاهم شود و رابطه خود را برهم زنید.

دوران نامزدی,رابطه در دوران نامزدی,دوران نامزدی

۶. نداشتن انتظارات عجیب

تا زمانی‌ که حرفی را به‌ طرف مقابل خود نفهمانید متوجه نمی‌ شود که از او چه انتظاری دارید، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که طرف مقابل تمام نیازهای ذهن شما را در دوران نامزدی بخواند. اگر قصد دارید چنین اتفاقی بیافتد باید حتما در مورد آن مسائل صحبت کنید و نامزد خود را متوجه نماید که چه انتظاراتی از او دارید.

۵. اعتماد به یکدیگر

شما باید این موضوع را برای طرف مقابل خود مشخص کنید که به او اعتماد دارید، چرا که زندگی خود را با کسی تقسیم می کنید که تمام مسائل زندگی را با شما شریک می‌ شود.

در واقع اگر حس کنید که طرف مقابل دچار لغزش می شود و به وفاداری و محبت او اعتماد نداشته باشید رابطه‌ شما به‌ خوبی پیش نخواهد رفت، بهترین رابطه ها ز زمانی شروع خواهد شد که اعتماد عمیقی بین طرفین وجود داشته باشد.

دوران نامزدی,رابطه در دوران نامزدی,دوران نامزدی

۴. دلتنگ یکدیگر شدن

در دوران نامزدی طرفین احساس می‌ کنند که اگر هر روز و هر ثانیه کنار هم باشند عشق خود را نسبت‌ به یکدیگر بیشتر نشان می‌ دهند، اما با این کار زمانی برای تجربه مسائل مختلف نخواهید داشت.

اگر محل تحصیل و کار شما از هم جدا نباشد هیچ موضوعی برای صحبت کردن با هم نخواهید داشت، زمانی ‌که با دوستان خود بیرون بروید و اجازه دهید که طرف مقابل هم زمانی را برای گذراندن اوقات خود اختصاص دهد با انرژی بیشتری می ‌توانید به خانه برگردید و صحبت‌ های بیشتری خواهید داشت، بنابراین اگر دلتان برای یکدیگر تنگ شود ارزش رابطه را درک خواهید کرد.

۳. پذیرفتن مسائل

هر فردی دارای گذشته ای است و نمی تواند به آن زمان برگردد و تمام مسائل خود را پاک کند که در این شرایط بهتر است با مسائل کنار بیایید و آن را بپذیرید. بسیاری از مواقع می توان مسائل را اصلاح کرد، اما گاهی نمی توان هیچ تغییری ایجاد کرد و اگر شما هم از کنار آن نگذرید با رابطه ای پر تنش در دوران نامزدی مواجه می شوید.

دوران نامزدی,رابطه در دوران نامزدی,دوران نامزدی

۲. کوتاه آمدن نشانه ضعف نیست

بسیاری از افراد تصور می کنند اگر در مقابل نامزد خود کوتاه آیند نشانه ضعیف بودن است که در این شرایط باید بگوییم کاملا بر عکس است، اگر در بسیاری از مسائلی که پیشرویتان قرار بگیرید کوتاه بیایید عمر رابطه خود را بیشتر می کنید.

به طور کلی قرار نیست همیشه حرف شما روی کرسی نشانده شود، بلکه می توانید نظرات خود را تغییر دهید به نحوی که هر دو رضایت داشته باشید. به این نکته دقت کنید که نباید کوتاه آمدن همیشه از طرف شما باشد، چرا یک طرفه بودن می تواند روابط را نابود کند‌.

۱. دور ریختن سوتفاهمات

در هر رابطه ای سوتفاهم هایی پیش می آید که نمی توان از بروز آن ها جلوگیری کرد، اگر در دوران نامزدی از حرف های طرف مقابل خود چیزی را برداشت کردید که صحت ندارد نباید آن را بروز دهید بلکه باید  به دست فراموشی بسپارید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا