کسب و کار

10 رفتار اشتباه در محیط کار که نباید انجام دهید

در محیط کار چگونه رفتار کنیم؟

اگر فردی هستید که با وجود وجدان کاری زیاد باز هم احساس می کنید آن طور که باید در محیط کار موفق نیستید شاید رفتارهای اشتباهی دارید که خودتان متوجه ی آن نمی باشید. شما می توانید با کشف این رفتار های غلط, به راحتی آن ها را ترک کنید و اثر مثبت آن را در ارتباط بهتر با همکاران خود مشاهده نمایید.

با بست فارسی همراه شوید تا چند رفتار غیر حرفه ای در محیط کار را برای شما بیان کنیم. شاید شما هم متوجه اشتباهاتتان بشوید.

در محیط کار چگونه رفتار کنیم,رفتار حرفه ای در محیط کار,رفتار مناسب در محیط کار,

10. نا امید کردن دیگران

افرادی که توانایی بیان جملات مثبت و امیدوار کننده را ندارند، باعث آزار اطرافیان می شوند. مخصوصا زمانی که در محیط کاری از ما نظری خواسته نشده نباید با مطرح کردن افکار منفی مان دیگران را نا امید کنیم.

9. خودشیفتگی

گاهی ما نه تنها اشتباهات خود را نمی پذیریم بلکه آنها را طوری جلوه می دهیم که گویی نقطه قوت ما هستند و از عملکرد اشتباه مان تعریف و تمجید هم می کنیم.

در محیط کار چگونه رفتار کنیم,رفتار حرفه ای در محیط کار,رفتار مناسب در محیط کار,

8. توجیه کردن غیر منطقی

عادت ناپسند خود را جزو شخصیت و هویت خود می دانیم و با این بهانه که خانواده و دوستان همینطور ما را پذیرفته اند از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنیم . برای مثال (من نمی توانم هیچ وقت به موقع به محل کار برسم) اگر اشتباهات خود را توجیه نکنیم به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنیم.

7. امتناع از دادن اطلاعات

در جهان امروز با پیشرفت علم و دانش، می توان قدرت اطلاعات را پنهان کرد، اما با خودداری از ارائه اطلاعات به دیگران با هدف حفظ برتری خود، باعث آزردگی دیگران می شویم.

در محیط کار چگونه رفتار کنیم,رفتار حرفه ای در محیط کار,رفتار مناسب در محیط کار,

6. ناتوانی در عذر خواهی

هنگامی که اشتباهی انجام می دهید، می توانید با ابراز پشیمانی احساس خوبی هم در خود و هم در دیگران ایجاد کنید.

5. بی اعتنایی به صحبت دیگران

زمانی که همکارمان با ما صحبت می کند، حواس پرتی و گوش ندادن به صحبت های او بسیار ناراحت کننده و به نوعی واکنش منفی به صحبت های اوست.

در محیط کار چگونه رفتار کنیم,رفتار حرفه ای در محیط کار,رفتار مناسب در محیط کار,

4. کنترل نکردن عصبانیت

معمولا مدیران با عصبانیت صحبت کردن را نوعی تلنگر به کارمند می دانند در صورتی که این تفکر اشتباه است. این رفتار به جز اینکه باعث بی اگیزگی در کارمندان می شود نتیجه ی دیگری ندارد. علاوه بر این با عصبانیت کنترل رفتار از بین می رود و این می تواند عواقب بسیار بدی داشته باشد.

3. قضاوت کردن

اغلب مردم، شنیدن انتقاد را دوست ندارد حتی اگر به صورت غیر مستقیم باشد. قضاوت کردن دیگران موجب طرد شدن و تنها شدن ما می شود.

در محیط کار چگونه رفتار کنیم,رفتار حرفه ای در محیط کار,رفتار مناسب در محیط کار,

2. تشکر نکردن

بهتر است وقتی دیگران از عملکرد شما تعریف می کنند در جوابشان از آنها تشکر کنید.

1. عدم تشویق دیگران

با تشخیص تاثیر افراد در موفقیت و دادن پاداش به آنها علاوه بر اجرای عدالت، در آنها شور و شوق به وجود می آورید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت خرید فالوور اینستاگرام بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا